Så går det

Ville stiga upp tidigare, hade också tänkt göra det men så somnade jag innan jag hann ställa om larmen. Typisk sara-move. Nåväl, IMORGON ska jag banne mig ta mig upp och shoppa! Jag förtjänar lite avkoppling i form av snuskigt pengaslöseri och dessutom så KAN jag det med tanke på cashen som rullar in tack vare att jag arbetar som en besatt. Sen så vill jag köpa de där hårförlängningarna som jag gått och drömt om. Jag vägrar ha det här korta, tråkiga (och delvis lila - silverschampo) håret. Jag känner mig som en grå mus och det är någonting jag verkligen inte är! Nej, jag är en regnbågsfärgad mus - without the being gay part.

Ich bin kein graues Mäuschen

 

 

När jag har en annorlunda och inte så konservativ stil så känner jag mig bättre. Jag känner mig mer dömd av andra och ibland också fulare på grund av det, men det är fortfarande mycket bättre än att jag känner mig genomskinlig men accepterad. Jag vet att självförtroende och självkänsla INTE ska komma utifrån, men det går inte att hjälpas när det gäller mig.

På tal om självförtroende så har jag lyssnat på Paul Mckennas hypnosljudbok som tydligen ska hjälpa en med det. Vad jag kan säga är att om jag inte hade somnat utav ren tristess så hade jag inte lyssnat på den skiten länge. De människor som lyssnar på sådana saker är oftast folk som faktiskt arbetar på sina självkänslor och genom det kanske hittar inspiration från honom, men vill man lösa allt med en enkel hypnos så har jag en sak att säga: Det funka' int'!



Kommentarer
Postat av: //M

"Sån't där hokus pokus funkar int!" :D

2010-09-23 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0