Muskelmassa eller en dålig ursäkt?

Vägde mig idag och vikten hade inte rört på sig ett endaste hekto! Visserligen festade jag i förrgår (vilket inkluderarde en binge på burger king), men come on, jag har varit så sträng med kalorierna! MIN KROPP VÄGRAR GE IFRÅN SIG FETT! Det är inte som om jag har slutat med fett heller, för det gör bara ämnesomsättningen seg, so it really doesn't make any sense! Enda förklaringen vore att jag fått mer muskelmassa av all ansträngning och rännandes hit och dit och att det har ersatt fettvikten. Dock eftersom att jag är på en proteinfri diet (utan kött och mjölkprodukter blir det svårt att få i sig det) så ser jag inte hur jag överhuvudtaget skulle KUNNA bygga muskler... Hmm detta lär förbli ett mysterium...

Jag kan heller inte lita på mina ögon då de verkar se olika kroppar för varje dag. Är jag bara allmänt störd eller är det här början på schizofreni..?

Vad jag i alla fall vet är att tid som gått utan viktminskning är tid bortslösad! Om jag verkligen hade tagit itu med det här för länge sen eller om min kropp hade varit mer sammarbetsvillig så hade jag kanske kunnat gå runt och känt mig bekväm i min kropp nu. Wie nervig!!!



Sarchen is not happy today!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0