Jahaaaa!

http://gossips.se/2010/09/kissies-skolfoto/ Jag har blivit länkad! När jag och Christina pratade om det trodde jag inte riktigt att det skulle bli nått av det, men tydligen så är vi "kända" nu. Hehe... Eller fått våra 15 minuter av kändisskap i alla fall. Men mer ska det bli, so help me god!!

Jag har förresten börjat fundera lite på vad jag vill göra med livet. Jag tror att jag skulle vilja starta och driva klubbar här i Berlin och kanske internationellt så småningom. Dock som de flesta av mina storartade drömmar så är den en aning orealistisk. Men vad fan, varför inte försöka i alla fall? Om inte så har jag ju skådespelaryrket, pilotyrket eller sångyrket att falla tillbaka på haha..



Me in the spotlight ;)

Trästocksfestivalen 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0