Har jag tillåtelse att dö en vecka?

JAG VILL INTE HA DEN HÄR VECKAN. Har bara en massa slit och släp framför mig, samt en massa annat tjaffs som jag helllre varit utan. För det första så pågår ju flytten fortfarande, sen så ska jag idag fara till läkaren, imorgon till polisen för att vittna om ett misshandel (har nog fortfarande videon av när polisen kommer..hm...note to self: ladda upp) och hinna ringa en glasman eller vad de nu heter, samt städa lägenheten. ...Allt detta samtidigt som jag är redo att kollapsa och gömma mig under täcket tills jag orkar möta världen igen.

Borde egentligen nu as we speak packa och göra mig klar för åter en arbetsdag, meeeen klockan är ju bara 09:30 ungefär (I know, hur lyckades jag vakna så tidigt??) och jag är ju ett troget fan av att göra saker i sista minuten. Vore det inte för min rädsla att misslyckas och komma sent så skulle jag aldrig få någonting gjort.

Från filmen Lilja 4-ever - det som spelas just nu på min ipod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0