Blekseg

Jag trodde inte att jag skulle klara av att gå till jobbet imorse, så jävla orkeslös som jag var. Det var inte det att jag var sömnig, utan helt enkelt kraftlös. Jag ville typ svimma på vägen till balkongen och då ska vi inte ens prata om tillbakavägen efter att jag rökt min morgoncigarett..! Jag kollade mig i spegeln och jag ser ut som ett lik så blek som jag är idag! Köpte därför fyra stycken Red Bull och en Red Bull shot utifall att jag känner för att dö. Det är visserligen inte bra att knarka koffein så mycket när man planerat att sen kunna somna i en bil på väg längst en autobahn, men jag har aldrig orkat bry mig om sådant löjligt som, vad är det nu det heter, konsekvenser?

Ja, vars ska jag då? Till Bayern för OKTOBERFEST såklart! Inte kan man missa det! ...I allla fall inte två år i rad!

Den där dirndln ska bli min! (folkdräkten)


Kommentarer
Postat av: //M

Hoppas du har det kul :D

Jag vill också fara på oktoberfest :(

2010-09-28 @ 01:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0