Bara för att

Känns som om jag måste skriva nu, annars kommer jag inte orka det på månader och då förstörs mitt hårda arbete som jag påbörjat - att få folk att läsa om mitt liv och mina funderingar, samt att få åsikter och kommentarer därtill.
Jag har egentligen ingen fantasi just nu och det har väl inte hänt så mycket annat än att jag fått ännu en flaska kodein och att min diet kraschat. Jag är dock tillbaka på dieten och försöker leva så gott som det går med mina nuvarande förutsättningar. ..Kodeinet gör det mer drägligt måste jag säga.

Det är lite kul hur jag lurat till mig kodein utan egentligen några ansträngningar. Jag sa helt enkelt till chefen att min hosta inte är borta och att flaskan just tagit slut så ringde han sin doktor och fixade allt åt mig. Om han ändå hade vetat att en flaska tar slut på ca två dagar, att den första ej läckte ut i väskan och att jag dessutom fick en tredje av min andra chef som har kontakter på ett apotek och ej behöver recept på saker som egentligen är receptbelagda... Mehehe *Sarchen likes being sneaky*

Hostan är dock inte helt borta, men så går det när man röker. Ja, jag har rökhosta och det är bara efter ett år av rökande. Nu är det ju så att jag misshandlat min hals (och hälsa allmänt) ganska grovt med att t.ex. röka medan jag varit sjuk, så det är väl egentligen inte så konstigt.

Jag är mycket medveten om att jag är osund och lite junkie, men jag orkar faktiskt inte bry mig om det just nu. Så jag behöver inga kommentarer om det överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0